Hyran under dessa covid-19 tider

Hejsan!
Jag undrar om ni som många andra hyresvärdar redan gjort funderar på att reducera hyran för oss hyresgäster under dessa svåra tider med covid-19

Vi är många som bli drabbade ekonomiskt som inte får gå till jobbet med minsta lilla symptom på förkylning och vi förlorar en stor del av våran inkomst på grund utav det.
 Mvh
Hyresgäst

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har just nu inga planer på hyresreduktioner för våra lägenhetshyresgäster. Den påverkan detta virus har på den privata ekonomin är väldigt beklaglig men vi hänvisar till de stödåtgärder som Riksdag och Regering beslutar om för att mildra detta.

    Mvh
    Håkan HR- och Kramboservicechef