Husdjur i lägenheten

Hej. Jag undrar bara hur de är med att ha katt i lägenheten är de någon regel om det?
pelle

Kommentarer

  • Hej!

    Man får ha husdjur i våra lägenheter bara man sköter om dem enligt djurskyddslagarna. Man får inte låta katt eller hund vistas i trapphuset utan tillsyn. har du husdjur som orsakar skada i lägenheten blir man ersättningsskyldig om man inte reparerar skadan själv.

    MVH
    Johanna Kundtjänst/Uthyrning