Hundbajs

Hej
Den 7/3 ringde jag till felanmälan och fick prata med en utländsk kille, jag kommer inte ihåg hans namn.
Jag ville att det skulle skickas ut papper om att de som har hundar MÅSTE börja plocka upp deras avföring. Jag ville också att paragrafen som innehåller lagtexten om att man är skyldig att plocka upp efter sina hundar var med i brevet. Han skulle fixa det men än har inget brev skickats ut.

Pia Galin

Kommentarer

  • Hej!
    Jag var ledig hela veckan men nu kommer vi skicka sms till alla hyresgästerna angående detta.

    Med vänlig hälsning
    Solomon