Byte av lägenhet inom Krambo

Hej , jag bor på Källgatan 10B i en trea nu och vill höra om jag kan få byta till en etta eller tvåa centralt i Kramfors ? Jag jobbar i hemtjänsten centralt och vill bo nära jobbet. Så snälla 🙏 ni kan väll höra av er om det finns nått bra förslag på detta

Magnus Ölén

Kommentarer

  • Hej!
    Om du vill byta lägenhet så behöver du ställa dig i kö igen och söka på mindre lägenheter. Du hamnar i samma kö som övriga sökande. Det finns även möjlighet att ansöka om ett direktbyte om du hittar någon som du kan byta lägenhet med. Då påverkas inte dina köpoäng.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.