Bostadskön

Hej jag blev erbjuden en lägenhet på Ringvägen 16 men jag tackade nej till den för att den blir för dyr.
så nu undrar jag om, kommer jag att stå kvar i bostadskön på min nuvarande plats om det kommer fler erbjudanden?

Mvh Elisabeth Florén
Elisabeth Florén

Kommentarer

  • Hej!
    Du står kvar i kön och samlar poäng. Det är dina poäng som styr hur du hamnar i kön på olika lägenheter. Nästa lägenhet du söker kan du hamna på en annan placering och det beror på hur många poäng de andra har som söker på samma lägenhet som dig.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.