Besiktningar

I höstas gjorde Krambo besiktningar av alla lägenheter inför 2019 års hyresförhandlingar. I sitt informationsblad inför detta skriver Krambo att man efter alla besiktningar är gjorda ska skicka en sammanställning om besiktningen till respektive hyresgäst för att ge möjlighet att korrigera eventuella felaktigheter. Än har jag inte sett till någon sådan sammanställning. När kan vi räkna med att få denna? (Det bör ju ändå vara innan hyresförhandlingarna påbörjas.)

Tacksam för svar

Staffan

Kommentarer

  • Hej!
    Vi håller på att sammanställa resultatet efter alla besiktningar. Det kommer gå ut en sorts lägenhetsdeklaration till er hyresgäster någon gång under 2019.
    Resultatet från besiktningarna kommer ej att användas nu under pågående hyresförhandling.
    Marcus
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.