Hur fungerar visning av lägenhet under Corona?

Är jag tvungen att skicka bilder på min lgh då person som vill titta på den säger sig ha ont i halsen eller vara sjuk

Kommentarer

  • Hej,
    Under covid-19 pandemin kan du som hyresgäst välja om du vill ha en fysisk visning eller skicka bilder på lägenheten. Om personen som är erbjuden visning är sjuk rekommenderar vi att du skickar bilder istället.