Får bilar spela hög musik på nätterna?

Varför får bilarna spela hög musik på nätterna på Jungfruvägen 63c🤔🤔🤔

Kommentarer

  • Hej,
    Var vänlig kontakta vårt Kundcenter, de hänvisar dig vidare till rätt person hos oss att prata med om det. Det ska vara lugnt både i lägenheterna och i våra områden mellan 22.00-07.00. Uppstår störningarna under dessa tider ska du kontaka vår trygghetjour.

    Vänligen,