Var ska jag flytta någonstans under renoveringen?

Först och främst försöker vi hitta en evakueringslägenhet som är likvärdig din vanliga lägenhet och som ligger i ditt närområde. Vår ambition är att inte förändra våra hyresgästers vardag allt för mycket.
Kopparstaden Kopparstaden

Kommentarer

  • Jag vill veta om lägenheten ska ha helrenovering. Lägenheten som jag ska sluta avtal med  i
    morgon 22 dec 2023 måste svara mig snart om vilken sorts renovering som ska göras på
    Hellbergs väg 16 A.

    Kersti Jungsbo
  • Hej!
    Lägenheten renoveras i februari innan din inflytt. Köksluckor och bänkskiva monteras dock medan du bor där.
    Johanna Uthyrning