Vad blir hyran på Furiren?

Vad kommer hyran att bli på nybyggda Furiren?
Berka

Kommentarer

  • Hej,

    Såhär ser hyrorna ut för olika lägenheter. Månadshyran för respektive lägenhet hittar du även när vi annonserar lediga lägenheter på Kopparstadens Mina sidor (Sök ledigt > Lägenhet). Hyran framgår även i Bostadsväljaren där du kan klicka på lägenheterna och få information om dem.

    Lägenheterna får en hyreshöjning vid årsskiftet 2025/2026. Det gäller även Taptovägen 10 A, B där inflyttningen är planerad till december 2025.

    Jenny Eldh