Vad är det för material i innerväggarna?

Materialet i väggarna är gips. Det är inte tillåtet att borra eller göra någon slags åverkan på tätskiktet i badrum/wc. Detta för att slippa eventuella vattenskador som kan uppstå. Du kan istället använda hyllor eller skåp som står på golvet och använda krokar med sugpropp.
Kopparstaden Kopparstaden

Kommentarer

  • Kommer det att bli separata kök eller sitter de ihop med vardagsrummet?
    Ingmari Larsson
  • Hej Ingmari,

    I samtliga lägenheter kommer det vara öppen planlösning mellan kök och vardagsrum, dvs. inte separata kök.
    Magdalena Kundcenter