Uthyrningsprocessen

Vad innebär om man tackar ja till ett intresse i uthyrningsprocessen?  Finns möjligheten att tacka nej om man skulle få lägenheten?
Emilia Karlsson

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt meddelande! Man kan tacka Ja till ett erbjudande och när vi sen kontaktar dig för att be om inkomstuppgifter, boendereferens m.m. så kan du ångra dig och tacka Nej utan att dina poäng försvinner. Men om kontraktet är påskrivet och klart så har du 3 månaders uppsägningstid samt dina poäng har då blivit nollställda.
    Magdalena Kundcenter
  • Hej! En följdfråga på uthyrningsprocessen. Efter att man har gått på en visning, hur lång tid har man på sig att tacka ja/nej?
    Klara
  • Efter visningstiden gått ut eller efter man har klickat på knappen "jag har varit på visning" så har man 48 timmar på sig att svara om man är fortsatt intresserad eller ej.
    Magdalena Kundcenter