Köpoäng när man står i fler köer, vad gäller?

Hej! Idag har jag köpoäng i kön för vanlig lägenhet men vad händer med poängen om jag ÄVEN ställer mig i kö på seniorboende? Försvinner poängen eller får jag därefter poäng i två olika köer?
Mvh
Ann-Christine
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Ann-Christine

    Köpoängen är separata i de olika köerna och de kan ha olika startdatum beroende på när du öppnade kön.

    Först när du tilldelas en lägenhet nollas köpoängen men bara i den kön som du använt för att söka lägenheten i. Dvs, om du söker ett seniorboende och tilldelas en lägenhet där, nollas dina köpoäng i just den kön men du har kvar köpoängen för vanlig lägenhet om du även har dessa öppna.

    Vänligen
    Susanne Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.