Hur ser era rutiner ut gällande trappstäd?

Hej Jag och Frugan undrar över en sak ?
Kan ni någon gång se till så att Trapptädarna ordentligt Våtsvabbar/rengör hela trapphuset ?

Som det görs nu,så använder dom en sådan där fuktad dammopp och liksom stryker över ytan bara för att få med den lösa smutsen.Vi har provat med att torka ordentligt med rengöringsmedel på en mindre yta och ni skulle bli förvånade vilken skillnad det blir rent visuellt.
Orginalfärgen på stentrapporna är nog inte smutsgrå från börja-den går att få ljusare och riktigt fin igen.

Kommentarer

  • Hej Jari!
    I vårt avtal med städfirman står det att städningen i trapphusen ska komma upp i en viss nivå. Hur de gör för att uppnå denna nivå styr vi inte över. De får själva bestämma vilka arbetsmoment de använder sig av. Vi utför regelbundna kontroller för att se till att städningen sköts enligt avtal. Om du upptäcker brister i trapphusstädningen så är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter så pratar vi med städbolaget.
    (Uppdaterad )
  • Tror inte ni gör så många kontroller för de ligger en geléråtta utanför min dörr..... har legat där i 5 veckor nu🤔
  • Hej, kontakta vårt Kundcenter så att vi kan prata med städfirman.
    Vänligen,