Hur många gånger får man tacka nej till ett erbjudande?

Hej!
Jag har hört  att man bara får tacka nej till olika erbjudanden högst tre gånger per månad, stämmer det?
Mvh
Johan

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan bara tacka Nej eller inte svara alls tre gånger under en period av 30 dagar. Gör du det så blir du spärrad från att söka lägenheter under 30 dagar.
    Syftet är att man bara ska söka de lägenheter som man verkligen är intresserad av. Om du ångrar en intresseanmälan kan du alltid hör av dig till oss så kan vi ta bort den.
    Vänligen,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.