Hur skickar jag in antagningsbesked för att kunna söka studentlägenhet?

Hej
jag har ställt mig i bostadskö för en studentlägenhet. På mina sidor står det att antagningsbesked saknas. Jag är antagen till en utbildning på högskolan. Är det något mer jag behöver göra?

Kommentarer

  • Hej Du måste ladda upp ditt antagningsbesked eller registreringsintyg på Mina sidor innan du kan börja intresseanmäla på våra studentlägenheter.
    (Uppdaterad )