Hur gör jag med störande grannar före kl 22.00?

Hur anmäler jag störningar av grannar före kl. 22.00. Det förekommer grannar som stör med musik och skrik före 22.00. Varför har inte Kopparstaden en störningsjour som arbetar dygnet runt?

Kommentarer

  • Hej,

    Kontakta vårt Kundcenter, de hjälper dig att komma i kontakt med en av våra bosocial samordnare vars arbetsuppgift är att hantera störningsärenden på dagtid.

    Det brukar lösa sig om du som känner dig störd pratar med dina grannar och ber dem dämpa sig.
    Vänligen,
  • Jag har samma problem! Håller på att bli galen och länken till ert kundcenter fungerar inte.
    Tobbe
  • Hej,

    Kontakta vårt Kundcenter per telefon, 023-45800, eller per mail, kundcenter@kopparstaden.se så hjälper de dig att komma i kontakt med våra bosociala samordnare.
    Vänligen,
    Ulrika