Stänger ni Bobutiken under Corona?

Såg att Bobutiken inte är öppen för spontana besök tillsvidare. Hur gör jag om jag behöver komma ner för att tex. göra tapet, färg eller mattval till min lägenhet?
Soran

Kommentarer

  • Hej Soran,
    För en tid framöver kommer vi endast att ta emot för tidsbokade möten i Bobutiken. Ska du skriva på ett avtal kan vi skicka det hem till dig. Ska du däremot göra tapet- färg- eller mattval till din lägenhet är du alltid välkommen att boka ett möte så länge du är frisk och fri från Corona-symptom. För att boka ett möte ringer du 023-458 00.
    Med vänlig hälsning
    Kundcenter
    Johanna Uthyrning
    (Uppdaterad )