När påbörjas stambytet på Seminariegatan 55?

Just nu töms grannarnas hus pga stambyte, så jag misstänker att det snart är vår tur.
Vart ska vi bo under tiden när stambyte görs, när kommer det göras och hur lång tid tar det?
Mvh boende på seminariegatan 55C.

Kommentarer

  • Hej Richard!

    Stambyte på Seminariegatan 53 och 55 påbörjas så fort Seminariegatan 59 och 57 är klart, vilket är någonstans maj/juni 2022. Det är dock ännu inte bestämt om vi börjar med hus 53 eller 55.

    Samtliga kommer evakueras till likvärdiga lägenheter i Bojsenburg och arbetet planerat att ta cirka 6 månader per hus. Ni kommer få mer info när vi börjar närma oss er adress.
  • Hur mycket kommer hyreshöjning att öka mör renoveringen är klar?
  • Det kommer skickas ut information om detta innan månadens slut.

    Vänligen
    Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.