Vad gör Kopparstaden för att minska smittspridningen?

Hej! Hur arbetar ni på Kopparstaden för att minska smittspridningen nu när fall med Covid-19 ökar igen?

Kommentarer

  • Hej Alice!
    • Vi undviker fysisk kontakt och håller avstånd.
    • Vi ser till att ha god handhygien.
    • Hos riskgrupper  utför vi endast akuta serviceordrar.
    • Vi stannar hemma från jobbet när vi uppvisar sjukdomssymptom.
    • Kopparstaden följer de instruktioner och riktlinjer som myndigheterna ger.
    • Vi har höjd beredskap och tydliga planer för hur vi tar oss an ett större utbrott av viruset.
    Med anledning av pandemin i Sverige och den oro som en del kan känna i samband med detta har vi av omtanke för alla medmänniskor vidtagit ett par förebyggande försiktighetsåtgärder.
    Du kan läsa mer om hur vi arbetar och vad du som hyresgäst kan tänka på för att minska smittspridningen.

    Denna information och beslutsåtgärder gäller tillsvidare. Kopparstaden följer samhällsutvecklingen och återkommer med ny information via hemsidan kontinuerligt.

    Hoppas du fått svar på din fråga.
    Hälsningar