Får man röka på balkongen?

Hej.
Vad gäller vid rökning på balkong i era bostadsområden? Nybygget Teatern kommer, vad jag förstår, vara rökfritt? Varför kan inte alla era bostadshus vara rökfria? Är lagom roligt att hitta fimpar på sin balkong och få in röklukt i sin lägenhet.

Kommentarer

  • Hej,
    Det som gäller är att rökare ska visa hänsyn mot sina grannar och det bästa brukar vara att du själv kontaktar den person som röker.

    Ja, Teatern är rökfri men tyvärr kan vi inte gör alla områden rökfria. Om problemet kvarstår, kontakta vårt Kundcenter så hjälper de dig att komma i kontakt med boendesamordnaren för ditt område.
    Vänligen,