Planlösning

Var kan jag se planlösningar för Furiren?
Yvonne

Kommentarer

  • Hej!

    I samband med att lägenheterna blir tillgängliga för intresseanmälningar via Mina sidor 4 september kan du hitta mer detaljerad information om varje lägenhet, däribland planritningar.

    Redan nu kan du gå in och titta på varje lägenhet virtuellt i Bostadsväljaren. Även där finns information och planritningarna, samt 3D-illustrationer. Klicka på husen så kommer du vidare till information om lägenheterna. Gå till Bostadsväljaren
    Jenny Eldh
    (Uppdaterad )