Hyra parkering.

Finns det möjlighet för mig att hyra en p plats av er? Jag bor inte hos er utan hos en privat värd.
Stefan Hyttsten

Kommentarer

  • Hej!
    Vänligen se tidigare svar:
    Hur söker jag parkeringsplats? 🙂
    Tova Kundcenter
  • Hej!
    Jag vill ha hyra parkeringsplats
    Narges
  • Så här söker du fordonsplats
    1. Logga in på Mina sidor.
    2. Välj fordonsplats i rullistan för objekt för att få fram lediga fordonsplatser.
    3. Gör en intresseanmälan för den plats du hittat. I första hand hyr vi ut fordonsplats till våra hyresgäster som bor i just det området.
    Du kan läsa mer om att hyra parkeringsplats på kopparstaden.se.

    Vänligen,
    Ulrika