Kan man överlåta köpoäng till någon annan?

Min sambo och jag skall separera och idags läget har jag nästan inga köpoäng alls men min sambo har mycket poäng. Jag skall flytta och undrar om min sambo kan överlåta sin poäng åt mig eftersom han inte behöver dom?

Kommentarer

  • Hej Alexandra!
    Nej det går inte, köpoängen är personliga och man kan inte överlåta dem åt någon annan.

    // Jennifer