Nycklar vid inflytt

Jag skulle vilja boka en tid med bovärden inför att hämta nycklar vid inflytt.
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma!
    Bovärden kontaktar dig ca en vecka innan inflyttnings datum för att boka tid för nyckelutlämning.
    Vill du ha kontakt med bovärden så kan du kontakta vår kundcenter. 😊
    Tova Kundcenter
  • Hej ! Jag har försökt kontakta bovärdarna i mitt område, men ej fått svar och undra nu när jag kan få nycklarna till min lägenhet, jag flyttar in i helgen och måste planera min flytt och vill gärna ha nycklarna innan dess.
    Rose-Marie Carlsten
  • Hej!
    Vi ursäktar detta.
    jag har bett bovärden att ta kontakt med dig snarast.
    Hoppas att du kommer trivas hos oss.😊

    Ha en fin dag!
    Tova Kundcenter