Kan ni ta bort mitt badkar?

Jag vill inte ha badkaret som står i badrummet, kan ni komma och ta bort det?

Kommentarer

  • Hej Magdalena!

    Tack för att du hörde av dig till oss innan du plockade bort ditt badkar!

    Badkaret hör till lägenheten och det är inte säkert att det är möjligt att ta bort det. Kontakta vårt kundcenter för mer information. Om det är möjligt att ta bort badkaret kan vi hjälpa dig med det.

    Vill du tillfälligt ta bort badkaret med möjlighet att sätta tillbaka det en dag får du förvara det i ditt förråd. Vill du ha hjälp att flytta det till ditt förråd debiteras du för denna hjälp.

    Kopparstaden Kopparstaden
    (Uppdaterad )