Får studenter fler köpoäng?

Hej! Min vän berättade att vi som studenter får dubbla köpoäng/dag, stämmer detta? Behöver jag göra något för att detta ska gå i bruk? Studerat sedan jag registrerade mig här. Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr stämmer inte det.
    Däremot om du har ett aktivt studentavtal eller har haft de senaste sex månaderna kan du skicka in dina resultatintyg där vi kan se att du klarat av 120 högskolepoäng på Högskolan Dalarna eller Playground Squad. Har du klarat det får du ett års extra köpoäng i den vanliga lägenhetskön.
    Vänligen,