Kan ni erbjuda säkerhetsdörrar som tillägg?

Erbjuder ni säkerhetsdörrar som tillval? Självklart betalar jag gärna, pratat med flera i mitt bostadshus som säger detsamma. Ni skulle få in mer i hyra och fler hyresgäster skulle bli nöjda. Ett vinnande koncept helt enkelt 😊.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga. Vi som företag föredrar också säkerhetsdörr i våra fastigheter då det skyddar mot brand, inbrott, m.m. Om man installerar säkerhetsdörr så behöver det även finnas postboxar i trapphuset och därför kan det vi vissa fall bli ett större projekt. Det tillkommer också, som du säger, en hyreshöjning då lägenhetens standard höjs. Se vår hemsida för aktuell hyreshöjning vid installation av säkerhetsdörr.

    Vi har gjort ett arbete där vi inventerat alla områden. Efter det läggs en plan upp där vi i turordning prioriterar vilka adresser/områden som ska kunna beställa säkerhetsdörr.

    I dagsläget erbjuder vi säkerhetsdörrar på dessa områden/adresser:

    • Herrhagen (ej 55:an)
    • Mjölnarvägen 5,8+10
    • Verkstadsvägen
    • Kisvägen 28+30
    • Gjutaregränd 3
    • Sturegatan 43
    • Linnéplan 2
    • Manhemsvägen 5,8+10
    • S. Mariegatan 14-16
    • Åsgatan 55
    • Gamla Kvarnberget
    • Gammelvägen 1,3,7,9,11
    • Kungsgårdsvägen 14-20
    Du som bor på någon av dessa adresser kan beställa en säkerhetsdörr genom att kontakta vårt Kundcenter eller skriva ut blanketten som finns på vår hemsida och skicka till oss.

    I alla våra nyproduktioner sätts det in säkerhetsdörrar.

    Med vänlig hälsning
    (Uppdaterad )