Kan man koppla in diskmaskin och tvättmaskin i era lägenheter?

Kan jag ha tvätt och diskmaskin i min lägenhet? Kan jag köpa dem av er också och få dem installerade?

Kommentarer

  • Hej Malin!
    Tack för din fråga!
    Du är välkommen att kontakta vårt Kundcenter. Vi lägger då en order på en servicekille som först kollar om det är tekniskt möjligt att ha en tvätt och diskmaskin i lägenheten. Han tar även fram en prisförslag för inkopplingen/inkopplingarna.

    Tvätt och diskmaskin kan du inte beställa via oss, det måste du köpa själv. Tänk på att du många gånger kan beställa med installation när du köper maskinen om du vet att du har förberett för det i lägenheten.

    Du får även anlita en annan firma för installation, bara det blir fackmannamässigt utfört.
    (Uppdaterad )
  • Om jag har installerat en tvättmaskin, får jag fortfarande tillgång till tvättstugan?
  • Hej Martin, Ja, självklart har du fortfarande tillgång till tvättstugan om du installerar en tvättmaskin i din lägenhet.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.