Jag vill ha ett badkar i min lägenhet, hur gör jag?

Jag skulle vilja ha ett badkar, vem kan jag vända mig till?

Kommentarer

  • Hej Linnea!
    Om du vill ha ett badkar i din lägenhet måste du köpa ett på egen hand. Först måste bovärden kolla om det är teknist möjligt att ha ett badkar i din lägenhet. Kontakta vårt Kundcenter för att boka in ett besök för att kolla om det är möjligt.

    (Uppdaterad )
  • Hej!
    Jag har en fråga till er.
    När vi flyttade till vår lägenhet det fanns inte ett badkar i vår badrum.
    Jag hade frågade min bovärd som arbetar i området, han sa att ska finnas ett badkar i lägenheten. Hur gör jag då?

    Med vänliga hälsning.
  • Hej.
    Då gäller samma svar som ovan. Att det är ett badkar på planlösningen är inte en garanti på att det faktiskt står ett badkar i lägenheten.
    Vänligen,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.