Jag får felmeddelande när jag försöker logga in med BankID, varför?

Hej! Jag försöker logga in på Mina sidor med BankID men får upp felmeddelande. Varför får jag det?

Kommentarer

  • Hej Sofie.

    Det troligaste är att du inte legitimerat dig inom en viss tid. Då avbryts inloggningsförsöket och ett felmeddelande dyker upp

    Loggar du in från en mobil enhet kan du också behöva växla över till BankID säkerhetsapp manuellt och likaså tillbaka till din webbläsare igen.
    Om du anger ditt personnummer i fel format fungerar inte inloggningen. Mellanslag och bindestreck får inte förekomma. Det korrekta formatet är ÅÅÅÅMMDDXXXX. Till exempel 197507310151
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.