Kan man få inglasad balkong?

Har funderat på möjligheten att få balkongen inglasad för att kunna nyttja den året om. Hur ställer ni er till den saken? Kan jag som inte har det få inglasad balkong?

Kommentarer

  • Hej Madde!
    Tack för din fråga.

    Vi bedömer från fall till fall om det tekniskt är möjligt, om det gör huset mer attraktivt, om andra redan har etc. Det är vår förvaltningschef som gör denna bedömning och du når denna via vårt Kundcenter.

    För att få inglasad balkong krävs bygglov från kommunen som hyresgästen själv måste söka vid godkännande av önskemålet. Godkänner vi inglasad balkong måste hyresgästen ombesörja all administration och kostnader det medför.

    Med vänliga hälsningar
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.