Hyra lokal över dagen?

Hej!
Har ni någon lokal man hyra över dagen för ett mindre barnkalas? Förut vet jag att det fanns lokaler lite här och var att hyra över något dygn eller helg. Vart finns lokalerna i så fall? Det är i så fall till våran son som fyller 9 år då vi ska ha ett litet kalas åt honom.
Diana Vlachos

Kommentarer

  • Hej Diana,

    Vi har 5 kvarterslokaler som vi hyr ut till våra hyresgäster för lugnare tillställningar som barnkalas, dop, fika m.m. Man får hyra lokalen i 1 dag/tillfälle. På följande adresser ligger våra kvarterslokaler:
    • Järnet, Sturegatan 37A
    • K-stugan i Bojsenburg, Jungfruvägen 77C
    • Kvarnberget, Kvarnbergsvägen 10E
    • Triangelgården i Nedre Norslund, Kopparvägen 43
    • Björken, Vallmansgatan 1
    För att boka en kvarterslokal så kontaktar du vårt kundcenter på kundcenter@kopparstaden.se eller 023-458 00.

    Läs mer om våra kvarterslokaler här.
    Magdalena Kundcenter
  • Hej igen!
    Tack för ditt svar! Jag skulle vilja boka lokalen på Kvarnbergsvägen 10E i januari för ett barnkalas (ca 10-15 personer blir vi). Men går det att ha kalaset ena dsgrn, och sedan städa dagen efter? Eller måste det städas samma dag? Vi tänkte ha kalaset den 13 januari och boka  lokalen då, för att om möjligt komma tillbaka och sopa och moppa på söndagen.
    Diana Vlachos
  • Våra lokaler kan endast hyras en dag/kväll och max till kl 20:00 då det ska vara städat och klart.
    Micke Kundcenter
  • Okej! Tack för svar! Jag kommer ringa efter nyår och boka. Det är wtt barnkalas det gäller, och vi bot så litet så vill ha något störrw yta att vara på. Gott nytt år så länge!
    Mvh Diana
    Diana Vlachos
  • Hej igen! Tack för ditt svar. Jag kikar in i Bobutiken i veckan och bokar.
    Diana Vlachos
  • Hej! Jag skulle vilja hyra lokalen på Kvarnberget den 28 april.
    Sari Westgärds
  • Hej,

    Kontakta vårt Kundcenter på kundcenter@kopparstaden.se eller 023-458 00 för att boka lokalen.
    Magdalena Kundcenter