Hur söker jag de nya lägenheterna i Sundborn?

För att kunna söka de nya lägenheterna måste du vara registrerad hos Kopparstaden och stå i vår bostadskö. Logga sedan in på ”mina sidor” via hemsidan och gör intresseanmälan på den lägenhet du önskar. Intresseanmälan går att göras från och med 1 februari 2022. Inflytt kommer ske vid årsskiftet 2022/2023.
Kopparstaden Kopparstaden

Kommentarer

  • Hej! Vi är ett nypensionerat par som undrar om det finns lgh kvar på kvarnängens nyproduktion i Sundborn?
    Elisabeth Bergenholtz
  • Hej,

    För närvarande har vi inga lediga lägenheter kvar men håll utkik på kopparstaden.se där vi publicerar eventuella uppsägningar.
    Ursäkta sent svar!
    Vänligen,
    Ulrika