Hur gör jag för att få studentlägenhet?

  • Först behöver du registrera dig på vår hemsida
  • För att kunna göra intresseanmälan på studentlägenheter måste du ladda upp ditt antagningsbesked/registreringsintyg  på Mina sidor.
  • När vi fått det kan vi ta bort spärren och du kan söka lägenhet hos oss.
.
Kopparstaden Kopparstaden (Uppdaterad )

Kommentarer

  • gäller detta fortfarande eller behöver vi enbart lämna in antagningsbeskedet via "mina sidor"?
    Elliot
  • Hej Elliot! Det räcker med att ladda upp det på Mina sidor
    Elsa
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.