Fråga om det nya bostadsområdet Furiren

Vilken variation i storlek kommer balkongerna att vara och kommer det finnas uteplatser på bottenplan?
Jesper

Kommentarer

  • Hej Jesper,

    Tack för din fråga! Samtliga lägenheter har balkong eller uteplats beroende på i vilket våningsplan lägenheten ligger. Alla balkonger och uteplatser är 2,7x1,4 meter stora.
    Magdalena Kundcenter
  • Kommer det vara tillåtet att som hyresgäst i lägenhet med uteplats, ställa t.ex. krukor med blommor/växter på gräset nedanför/mellan sina fönster eller ska man hålla allt sitt på själva uteplatsen?
    I
  • Hej,
    Gällande uteplatserna på Furiren så kommer samma sak gälla som på våra andra områden att man förvarar sina blommor/växter och andra saker innanför uteplatsens gränser. Läs mer här om hur du tar hand om din uteplats.
    Magdalena Kundcenter