Förråd i Furiren

Hej! Kommer det finnas källare- eller vindsförråd till respektive lägenhet i Furiren? Hur stora kommer de i så fall vara?
Johanna

Kommentarer

  • Hej, på Furiren kommer det att finnas förråd på vinden eller i lägenheten. Vindsförråden kommer att vara 1 kvadratmeter. De större lägenheterna har lite större förråd i sina lägenheter. Storleken på dessa framgår i bofaktabladens planritningar för respektive lägenhet.
    Magdalena Kundcenter