Får man ta hål i väggar?

Jag skulle vilja montera upp en loft säng och undrar därför om det skulle vara ok att fästa den bärande i väggen och sedan bara ha 1 ben i det hörn som går ut i rummet. Skulle detta vara ok?

Kommentarer

  • Hej Johan! Det är okej att borra i väggarna men det är viktigt att du tänker på att det måste gå att återställa om du en dag flyttar. Sedan är det även viktigt tänka på att det benet du tänker dig ha i hörnet inte tar skada på golvet.

    Om du skulle flytta ska lägenheten vara i godtagbart skick och skulle märkena sängen lämnar efter sig inte anses som normalt slitage kommer du bli återbetalningsskyldig.