Får jag sätta upp tv på väggen?

Jag vill gärna sätta upp min nya tv på väggen plus att jag har köpt en tillhörande tv-möbel. Vad får jag sätta upp på väggarna?

Kommentarer

  • Hej Jonas

    Ja det får du. Dock är det viktigt att tänka på är hur du monterar den. En del fästen och tv-apparater kräver rejäla infästningar och vissa apparater har fläktar på baksidan. Båda dessa kan orsaka skador som inte är okej och som du kan bli ersättningsskyldig för på den dag då du flyttar ut.

    Kopparstaden hjälper inte att montera tv-apparater på väggen.
    Kopparstaden Kopparstaden
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.