Hur fungerar elementen/värmen i lägenheten?

Brukar ni stänga av elementen under dom varmare månaderna? Och i så fall när slår ni på dom igen? Mina element är kalla trots att jag och sambon vridit upp värmen på dom.

Kommentarer

  • Hej Felicia!

    Värmen styrs av vilken samlad inomhustemperatur vi har i lägenheterna i respektive hus. Sjunker temperaturen under 21 grader så går det ut mer värme, är temperaturen högre stryps värmen och eventuellt stängs pumparna av. Detta sker automatiskt genom våra styrsystem, det finns ingen som manuellt stänger av eller sätter igång värmen.

    Är det några problem i lägenheten ska du självklart felanmäla till vårt kundcenter.

    Vänlig hälsning

    Kopparstaden Kopparstaden
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.