Extra trapphusstädning under Corona?

Hej!
Jag undrar om ni utökar trapphusstädningen för att minska risken för spridning av Coronaviruset?

Kommentarer

  • Hej Karim.
    I våra seniorboenden städar vi alla kontaktytor varje dag då det är boenden för många inom riskgrupp.

    Vi har inte ökat intervallerna för städ i de övriga trapphusen. Istället har vi gått ut med information om att det är av stor vikt att hyresgästerna själva är noga med både handhygien och att hålla avstånd.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundcenter
    (Uppdaterad )