Stadsgårdskajen Viking Line

När man sen trycker på att man vill visa fler alternativ på koordinater så försvinner hälften av dessa bakom googlekartan och man har ingen nytta av dessa.
Sicket skit.

Stefan

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Vilken webbläsare använder du, jag har provat i den senaste versionen av de 3 största webbläsarna, IE, FF och Chrome och där fungerar det som det är tänkt.

    Mvh

    Koordinater.se