Ny kategori

Jag är med i sällskapet Källakademin, se www.kallakademin.se. Just nu håller vi på med en källinventering i Småland. Vi känner till källor över hela Sverige och vill öka intresset för våra vattenkällor. De är på många ställen populära besöksmål, men är inte alltid så lätta att hitta. Vacker natur och spännande kulturhistoria. Offerkällor, hälsokällor, rikt flödande källor, källor beskrivna i litteraturen mm.
Skulle vara bra med en ny kategori där våra medlemmar och andra kunde lägga in information om besöksvärda källor.

Håkan Kinnerberg

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Nu har vi godkänt kategorin och den finns nu under sevärdheter!

    Ursäkta för den långa väntan!

    Mvh

    Koordinater.se
  • Tack. Då kan jag börja lägga in fler källor och mer information. /Håkan

    Håkan Kinnerberg