Nedladdning till GPS

Eftersom man kan ladda ner direkt till TOMTOM och GARMIN, Är min fråga varför Finns ej NAVIGON GPS med över apparater? Tacksam för svar.

Johan Tiik

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har valt att prioritera de två största leverantörerna av GPS-utrustning, dessutom var de de enda som erbjöd öppen dokumentation för utveckling när vi byggde den tjänsten. Det är anledningen.

    Mvh

    Koordinater.se
  • Tack för det var snabbt svar!

    Johan Tiik