Nedladdning av POI filer (OKQ8)

Provade välja en POI kategori och ladda ner denna men den står bara och tuggar inget händer när man använder EDGE webbläsare, med CROME så får man följande meddelande
"Request Timeout Server timeout waiting for the HTTP request from the client."
är det något fel i mina inställningar eller är det på er sida?

Eskil Norberg

Kommentarer

  • Hej,

    det är nog på vår sida, lägger till det på listan att fixa. Kan inte lova något om när det är ok igen.

    Mvh

    Koordinater.se