Inlogg

Har Vista på min dator och det går inte logga in från den.min emailadress är bingbostrom@gmail.com har klickat på glömt lösen och ftt nytt lösenord men kan inte logga in ändå med bingbostrom och det nya lösenordet.
Är det en bugg eller vad??

Bing Boström

Kommentarer

  • Hej Bing,

    Du använder fel användarnamn, jag skickar ett privat mail med det rätta.

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se
  • Hej Jag har försökt att bli medlem men det fungerar inte med lösenord ock mailadressen Vad gör jag för fel MVH Karl Erik

    Karl Erik Karlsson
  • Hej,

    Skicka oss ett mejl med de uppgifter du försöker registrera så kan vi felsöka och försöka hjälpa dig.
    Skicka till info@koordinater.se

    Koordinater.se
  • Hej.

    Jag kan inte logga in. Har försökt med återställa lösenord men det fungerar inte heller med det användarnamn och lösenord som står i mailet jag fått.

    Vad gör jag för fel.
    Mvh,
    -- Åke

    Åke