Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Problem med uppsägning

Hej! Jag gjorde en beställning från ett företag, Bilablau, i december förra året. Sen dess har jag fått betala en månadsavgift på 129:- och märkte det nyligen. Har mailat dem två gånger utan svar och försökt säga upp medlemskapet på hemsidan men de har ingen funktion till att göra det. Läste recensioner på nätet som säger att det är ett scamföretag och att de inte svarar på mail och att det ej går att säga upp sitt medlemsskap. Hur ska jag gå tillväga?

(Kan inte svara på telefon då jag sagt upp mitt abonnemang och är utomlands just nu, kan nås på mail.)
Emma Hansson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Tack för ditt inlägg.

    Du har rätt att säga upp medlemskapet hos Bilablau via mejl, detta gäller även om företaget inte svarar. Skriv ett tydligt mejl till företaget om att du önskar att säga upp medlemskapet. Spara mejlet. 

    Om företaget fortsätter att dra pengar bör du kontakta din bank, det kan även finnas möjligheten till en kortreklamation.

    Med vänlig hälsning
    Karolin Juridisk rådgivare Konsument Europa
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.