Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Betalade via Swedbank till Nature Wisdom men har inte fått någon vara. Vad kan jag göra?

Den 23 januari drogs 1404,14 kr från mitt konto utan mitt medgivande. Har varken fått något för mina 48,14 kr eller för de 1404,14 kronorna. Jag vill stoppa denna fiktiva affär och få mina pengar tillbaka.

Catarina Wiklund Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Catarina,

    Tack för din kommentar.

    Du måste kontakta företaget Natures Wisdom och reklamera dragningarna. När jag söker på dem så hittar jag följande kontaktuppgifter.

    Företaget måste bevisa att de har ett avtal med dig för att ha rätt att dra pengar från ditt konto.

    Ibland finns det möjlighet att vända sig till banken för att få hjälp med återbetalning, om säljaren inte respekterar dina konsumenträttigheter. Detta brukar kallas kortreklamation och information om detta finns här.

    Vänliga hälsningar

    Jolanda Direktör, Konsument Europa
  • Fått svar från
    peter@natureswisdom.co.uk han påstår att de inte gjort ngt uttag från min bank. Jag har skrivit och bett honom kolla igen. Berättade att du gett mig adressen. Han trodde jag hade fel "Natures Wisdom". Hur kan det kontrolleras.

    Catarina Wiklund
  • Hej Catarina,

    Tack för återkopplingen.
    Du får kontrollera med banken vem det är som har gjort dragningar från ditt konto.

    Vänliga hälsningar
    Jolanda Direktör, Konsument Europa
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.