Var kan jag hitta era kryddor?

Kockens levererar till grossister och där ibland Coop, Axfood, Ö&B och Mathem. Av den anledningen har vi dessvärre ingen insyn i vilka specifika butiker som har respektive produkt.
Konsumentkontakt Kockens

Kommentarer

  • Ingen av dem ovan har Krossad svartpeppar! Kan jag tacksamt beställa 10 st burkar av er?
    Tomas
  • Hej Tomas,

    Tack för ditt meddelande.
    Dessvärre har vi ingen handel direkt via oss utan jag får hänvisa dig till våra återförsäljare. Krossad svartpeppar finns och beställa på Mathem så jag får hänvisa dig dit.

    Önskar dig en fin dag! ☀️

    Konsumentkontakt Kockens