Superkrydda

Hej,

Jag söker Kockens superkrydda. Var kan jag hitta den?
Josefin

Kommentarer

  • Hej,

    Kockens levererar till grossister och där ibland Coop, Axfood, Ö&B och Mathem. Av den anledningen har vi dessvärre ingen insyn i vilka specifika butiker i landet som har respektive produkt.

    Trevlig helg!
    Konsumentkontakt Kockens
  • Hej

    Nu har jag letat och frågat i varenda butik jag varit i de senaste 4 månaderna efter superkryddorna men inte hittat dem. Har ni slutat tillverka dem ?kan man beställa direkt ifrån er?
    Liselott
  • Hej,

    Superkryddor finns kvar i vårt sortiment, men vi har dessvärre ingen direkthandel via oss. Hoppas du snart kan hitta vår superkrydda! ☀️
    Konsumentkontakt Kockens